Good Work bruker cookies for å gi den en god brukeropplevelse. Ved å bruke GoGood godtar du vår cookie-erklæring.
Vi har utviklet et inventar- og ombrukssystem som gjør det enkelt å få oversikt og kontroll over kontormøbler i store organisasjoner. Ved hjelp av avansert teknologi, detaljert produktinformasjon og digitale verktøy får du detaljert produktoversikt, så du kan utnytte møbelparken din mer effektivt. Systemet gjør det enkelt å drive vedlikehold, ombruk og innbytte av kontormøbler og lar deg hente ut detaljerte miljøregnskap til virksomhetens bærekraftsrapportering.
Inventar- og ombrukssystemet er gratis i bruk og du betaler kun for eventuelle kostnader knyttet til installasjon og registrering av eksisterende møbler. Vedlikehold, ombrukstjenester og miljøregnskap er tilgjengelig som tilleggsmoduler. Velger du innredning fra GoGood får du systemet som en del av leveransen.
Vi gir deg verktøyet du trenger for å redusere negative klima- og miljøeffekter av innredningen på kontoret. Vår unike metodikk for ombruksskåring, livsløpsanalyser, miljøregnskap og bærekraftsrapportering er utviklet i samarbeid med Norsk Institutt for Bærekraftsforskning og setter vedlikehold, livsforlengende tiltak og ombruk i sammenheng med økonomisk besparelse.
Vi hjelper deg å ta vare på kontormøblene dine så de får et lengst mulig liv. For å unngå skader, gjennomfører vi forebyggende vedlikehold av kontormøblene, samtidig som vi opprettholder krav til hygiene gjennom løpende rengjøring av møblene.
Med en serviceavtale som inkluderer vedlikeholdstjenester som oppstramming, bytte av trekk og andre slitasjedeler, og møbelrens gjør vi det enkelt å optimalisere kvalitet og levetid på innredningen på kontoret.
Vi kan også hjelpe deg med dette: